Uzumi Kyoshi - jest to organizacja medyków . Każdy z nowy członek podpisuje pakt z ślimakami gotów im pomagać i szanować je w zamian za ich pomoc w leczeniu . Członkowie tej organizacji są mile widziani w każdej drużynie.
Wystarczy napisać 'Zapisuje się' . Nic więcej nie pisać bo będzie to usuwane !
Plusy bycia członkiem organizacji Uzumi Kyoshi:
- Dodatkowe jutsu dostępne tylko dla członków ,
- Dodatkowe pkt. chakry: -Genin + 50pkt.
-Chunin + 75 pkt.
-Jounin + 125 pkt.
-S-Jounin + 150 pkt.
-Kage + 200 pkt.
Możliwe jest należenie tylko do jednej organizacji na raz! Po opuszczeniu organizacji wszystkie dodatkowe jutsu danej organizacji , oraz dodatkowe pkt. chakry znikają ! Po zapisaniu się należy poczekać na odpowiedź Admina czy zatwierdza nasze członkostwo .
Jutsu dostępne tylko dla członków organizacji Uzumi Kyoshi !
Kuchiyose no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 60
Opis: Przywołujemy ślimaka który ma 100 pkt. chakry , potrafi pluć kwasem oraz używać Chiyute no Jutsu(25).
Shousen Jutsu
Ranga: D
Chakra: 25
Opis:Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Shikon no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.
Chakra no Mesu
Ranga: A
Chakra: 80 (jedna ręka)
Opis:Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Inyu Shometsu
Ranga: A
Chakra: 160
Opis: Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych .
Ranshinshou
Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chikatsu Saisei no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 140
Opis: Zaawansowane jutsu medyczne dzięki któremu można wyleczyć wszystkie rany , niestety dzięki tej technice nie można przywrócić akcji serca.
Chiyo's Tensei
Ranga: A
Chakra: Cała posiadana
Opis: Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową . Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba , ta na której zastosowano technikę 'budzi się' , jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.
Katsuyu Dai Bunretsu
Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Jeśli coś będzie zagrażało naszemu summonowi (nie musi być to ślimak) , może on zamienić się w 1000 swoich małych kopii po czym złożyć się do kupy znowu.
Kuchiyose no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 200
Opis:Przywołujemy Katsuyu która posiada 1000 pkt. chakry , umie każde jutsu Suiton oraz Chikatsu Saisei no Jutsu(140) i Katsuyu Dai Bunretsu.
Souzou Saisei
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice odradzamy się zupełnie. Po naszych ranach nie zostaje żaden ślad, a nasza chakra wraca do maksymalnej wielkości.
Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken
Jutsu:
Trzeci poziom
Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana
Uchiha Sasuke's Mangekyou
Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu , Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .
Sharingan Soufuusha Sannotachi
Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.
Goukakyuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.
Housenka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.
Ryuuka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.
Bunshin Bakuha
Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.
Magen • Kyouten Chiten
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.
Amaterasu
Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.
Tsukuyomi
Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.
Utakata
Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.
Susanoo
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.
Kuchiyose no Jutsu
Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)
Nan Kaizou
Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.
Senei Jashu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.
Senei Ta-Jashuu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi
Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.
Yamata no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.
Kuchiyose no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.
Regeneration Replacement(eng.)
Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !
Wszystkie Jutsu z FuutonWszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołówWszystkie Jutsu z GenjutsuWszystkie Jutsu z KatonWszystkie Jutsu z RaitonWszystkie Jutsu z DotonWalki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0
Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0
Legendarny miecz to Femiet którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza: