wioska:konoha
klan:uchiha
organizacja:Uzumi Kyoshi
specjalizacje:Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek: 5x Kunai , 5x Shuriken
Jutsu:
Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0
Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0
Jutsu:
Kaze no Yaiba
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
Atsugai:
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza która możemy rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników , jednak działa tylko na bliską odległość.
Homura Ibuki no Jutsu:
Ranga: S
Chakra: 320
Opis:Wymaga Specjalizacji Katon ! Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski , ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie . Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.
Narakumi no Jutsu:
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
Kamira's Genjutsu
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu polegające na torturowaniu wroga dźwiękami, które go drażnią. Wbrew pozorom bardzo trudno jest wydostać się
z tej techniki.
Utsusemi no Jutsu:
Ranga:C
Chakra:60
Opis:Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.
Konoha Raiken:
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
Konoha Reppu:
Ranga: D
Chakra: 15
Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
Jutsu Uzumi Kyoshi :
Kuchiyose no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 60
Opis: Przywołujemy ślimaka który ma 100 pkt. chakry , potrafi pluć kwasem oraz używać Chiyute no Jutsu(25).
Shousen Jutsu
Ranga: D
Chakra: 25
Opis:Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Shikon no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.
Chakra no Mesu
Ranga: A
Chakra: 80 (jedna ręka)
Opis:Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Inyu Shometsu
Ranga: A
Chakra: 160
Opis: Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych .
Chikatsu Saisei no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 140
Opis: Zaawansowane jutsu medyczne dzięki któremu można wyleczyć wszystkie rany , niestety dzięki tej technice nie można przywrócić akcji serca.
Chiyo's Tensei
Ranga: A
Chakra: Cała posiadana
Opis: Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową . Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba , ta na której zastosowano technikę 'budzi się' , jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.
Katsuyu Dai Bunretsu
Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Jeśli coś będzie zagrażało naszemu summonowi (nie musi być to ślimak) , może on zamienić się w 1000 swoich małych kopii po czym złożyć się do kupy znowu.
Souzou Saisei
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice odradzamy się zupełnie. Po naszych ranach nie zostaje żaden ślad, a nasza chakra wraca do maksymalnej wielkości.