Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 12:08:25

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

GenJutsu

GENJUTSU
http://rednights.net/typenights/wp-cont14_04x.jpg



Genjutsu jest to sztuka iluzji i hipnozy, stosowana tylko przez wykwalifikowanych w tym kierunku ninja. Techniki z tej dziedziny są często używane do przejęcia kontroli nad umysłem przeciwnika i wprowadzeniu go w stan dezorientacji, obłędu czy też uśpienia.

Sztukę tą trudno opanować, dlatego też niewielu ninja specjalizuje się w Genjutsu. Wysoki poziom mentalny shinobi oraz duża kontrola nad jego chakrą są niezwykle potrzebne do używania technik iluzyjnych. Aby użyć Genjutsu na drugim ninja, należy za pomocą kontroli własnej chakry oraz odpowiednich pieczęci stworzyć „połączenie” między swoją wolą a jego nerwami, prowadzącymi do mózgu. Jeśli sztuka się powiedzie, można dowolnie kontrolować umysłem swojego przeciwnika.

Genjutsu atakuje wszystkie pięć zmysłów shinobi, a nawet szósty, który posiada każdy (rozwinięty w bardziej lub mniej zaawansowanym stopniu). Potrafi wprowadzić do umysłu człowieka wymyślone przez siebie wizje, zmylić słuch nieprawdziwymi dźwiękami, a nawet sprawić jego ciału sztuczny ból.

Techniki iluzji mają za zadanie zrobienie z przeciwnika łatwego celu. Kiedy shinobi nie panuje nad sobą, można bez problemu atakować go innymi technikami. Zdarza się też, że Genjutsu jest na tyle silne, aby od razu wyeliminować ninja z walki, bez potrzeby późniejszego ingerowania.

Ważną sprawą jest także obrona przez technikami iluzji. Jest to niezwykle trudna sztuka, którą potrafią używać jedynie ninja z naprawdę stalową wolą. Aby przeciwstawić się iluzji, pierwszym krokiem jest użycie prostej techniki „Kai”. Dzięki niej można odzyskać panowanie nad własnym umysłem, za czym idzie kontrola zmysłów. Ta technika jest jednak przeznaczona jedynie dla ninja, którzy mają za sobą trudny trening odnośnie Genjutsu, tak więc nie każdy potrafi jej używać.

Podstawową, naturalną obroną przez iluzjami jest chakra, a dokładniej jej cyrkulacja w ciele człowieka. Kiedy ninja jest już pod działaniem Genjutsu, nie pozostaje mu nic innego jak wyrwanie się spod działania hipnozy. Musi wtedy po dłuższym skupieniu uspokoić swój umysł, przy czym zatrzymać przepływ chakry, szczególnie w głowie. Tam albowiem znajduje się mózg, który jest centrum kontroli nad umysłem. Jest on wtedy pod działaniem iluzji, a zarazem „kieruje” nim wrogi ninja. Jeśliby skutecznie zatrzymać ten bieg, wrogi shinobi nie będzie mógł już dłużej kontrolować umysłu swojego przeciwnika. Najważniejsze w tym wszystkim jednak jest skupienie i zachowanie zimnej krwi, co stara się zburzyć nieprzyjaciel za pomocą wysyłania fałszywych informacji do mózgu.


Techniki na poziomie E i D

Kasumi Juusha no Jutsu
http://img517.imageshack.us/img517/2834/kasumibkr3.jpg
Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.

Narakumi no Jutsu
http://i25.tinypic.com/o106qp.jpg
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.


Techniki o randze C

Kamira's Genjutsu

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu polegające na torturowaniu wroga dźwiękami, które go drażnią. Wbrew pozorom bardzo trudno jest wydostać się
z tej techniki.

Jigoku Gouka no Jutsu
http://img118.imageshack.us/img118/6888/koukabhg3.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.

Kokohi no Jutsu
http://img505.imageshack.us/img505/1060/kokohidx5.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.

Kori Shinchuu no Jutsu
http://img115.imageshack.us/img115/3840/koribs5.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.

Magen • Kyouten Chiten
http://img138.imageshack.us/img138/7966/kyoutenbuw1.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Jutsu polega na zamiany miejsca z przeciwnikiem.

Utsusemi no Jutsu
http://i27.tinypic.com/2mwdu2c.jpg
Ranga:C
Chakra:60
Opis:Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.

Nemuri
http://i30.tinypic.com/pwug.jpg
Chakra: 60
Opis:Ta technika powoduje że po prostym dotknięciem ciała przeciwnika, ninja usypia wroga.


Techniki o randze B


Shiin's Kanashibari Music

Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Po zagraniu odpowiedniej melodi na flecie przeciwnik zasypia i śnią mu się jego lęki

Flower Petal Dissolve
http://img389.imageshack.us/img389/7058 … albbr9.jpg
Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.

Jubaku Satsu
http://img364.imageshack.us/img364/4107 … ribyy8.jpg
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.

Shikumi no Jutsu
http://img256.imageshack.us/img256/6280/shikuminz4.jpg
Rnaga: B
Chakra: 180
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.

Techniki rangi A

Kokuangyou no Jutsu
http://i31.tinypic.com/1z9dv7.jpg
Ranga: A
Chakra: 260
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach. Tego jutsu nie da rady rozproszyć dzięki Kai , potrzebna jest pomoc z zewnątrz .

Nehan Shouja no Jutsu
http://i31.tinypic.com/10sbqs5.jpg
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice usypiamy wszystkich w promieniu 20m. Jednak staje się to dosyć powoli więc lepsi shinobi mogą uniknąć efektów tej techniki dzięki Kai.

Kanashibari no Jutsu
http://i28.tinypic.com/dg4aq9.jpg
Ranga:A
Chakra:180
Opis: Patrząc przeciwnikowi w oczy sprawiamy że zostaje on dosłownie zamrożony przez strach. Przeciwnik nie może się ruszyć przez trzy rundy , szybciej może uwolnić go tylko ktoś inny przekazując mu trochę swojej chakry .

Mugen Onsa

Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Do tego jutsu potrzebny jest flet! Po zagraniu odpowiedniej melodi przeciwnik jest przenoszony do
świata, w którym jest niczym marionetka ponieważ nie może niczego zrobić sam.

Magen • Gamarinshou

Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Technika polega na przywołaniu 4 posągów żab, które wciągają przeciwnika w silne GenJutsu.


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eforg.pun.pl www.bakowyt2.pun.pl www.wilczki.pun.pl www.antifapulawy.pun.pl www.edumed.pun.pl