Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 12:03:14

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

NinJutsu - [Doton]

DOTON

http://i29.tinypic.com/30a52zs.gif   http://i26.tinypic.com/b8nv45.gif



(W ziemi ukrycie) - wszystkie techniki bazowane są na żywiole ziemi. Ninja posługujący się takim rodzajem technik może z łatwością używać np. piasku, błota itp., przeciwko swojemu przeciwnikowi. Także takie manewry mogą służyć do obrony (dla przykładu sporo technik 3rd Hokage).


Techniki  o randze E i D

Shinjuu Zanshu no Jutsu
http://img442.imageshack.us/img442/9003/zanshuaxq5.jpg
http://i32.tinypic.com/efjtjm.jpg   http://i27.tinypic.com/ing96x.jpg   http://i32.tinypic.com/30a8abn.jpg
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Użytkownik ukrywa się pod ziemią niezostawiając żadnych śladów i może stamtąd zaatakować w dowolnej chwili. Technika skuteczna przez dwie kolejki.

Dochuu Eigyo
http://img526.imageshack.us/img526/6232/dochuuev8.gif
http://i28.tinypic.com/10pzzvk.jpg   http://i32.tinypic.com/2hpn4lv.jpghttp: … r44y9c.jpg
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika skuteczna jedynie po użyciu Shinjuu Zanshu. Umożliwia ona poruszanie się pod ziemią, na powierzchni jest to niewidoczne i bezgłośne. Możliwe jest wykonanie obu technik (Shinjuu Zanshu i Dochuu Eigyo) jednocześnie, co często pozwala zaskoczyć przeciwnika.

Douka • Iwa Fubuki
http://i31.tinypic.com/11rcbgm.jpg
Ranga: D
Chakra: 5 x 1
Opis: Dzięki temu jutsu możemy dowolnie kierować niezbyt ciężkimi kamieniami . Mimo że jeden kamień wygląda niegroźnie może on zwalić z nóg jeśli dobrze się nim trafi w głowę.


Techniki  o randze C

Douka • Sabaku Sousou
http://i28.tinypic.com/j7tb8w.jpg
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Te jutsu pozwala na sterowanie znajdującym się blisko pisakiem , jednak nie możemy wypuszczać go zbyt daleko a prędkość  jaką ten piasek się przemieszcza jest dosyć ..... mała.

Doro Gaeshi
http://img255.imageshack.us/img255/538/dorokubxm2.jpg
http://i30.tinypic.com/2n1gsjr.jpg   http://i29.tinypic.com/xm0h1l.jpg   http://i25.tinypic.com/9fwcbr.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Użytkownik wycina prostokątny płat ziemi z przed swoich nóg, stawiając go przed sobą jako ściana chroniąca go przed atakami wroga. Technika pozwala stworzyć całkiem skuteczną obronę przed wieloma atakami naraz.

Doryuu Taiga
http://img249.imageshack.us/img249/7611 … gabcx8.jpg
http://i31.tinypic.com/2ry584w.jpg   http://i30.tinypic.com/10y2nae.jpg   http://i32.tinypic.com/11i3hft.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Użytkownik tworzy szybko płynącą w stronę przeciwnika rzekę błota, która może go skutecznie zatrzymać na jakiś czas.

Techniki  o randze B

Doryou Dango
http://img337.imageshack.us/img337/7584/doryoubcn5.jpg
http://i31.tinypic.com/acg2x.jpg   http://i28.tinypic.com/2v8k41u.jpg   http://i30.tinypic.com/2ywhdfn.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.

Doryuu Heki
http://img529.imageshack.us/img529/3855/doryuubvq7.jpg
http://i26.tinypic.com/2agrpg5.jpg   http://i27.tinypic.com/awdora.jpg   http://i25.tinypic.com/2myzyur.jpg
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą ścianę z zastygłego na kamień błota. Technika o wiele bardziej skuteczna niż Doro Gaeshi.

Iwa Yado Kuzushi
http://i25.tinypic.com/fxcca9.jpg
http://i28.tinypic.com/2yywpsj.jpg   http://i32.tinypic.com/e8v9mc.jpg   http://i28.tinypic.com/xop9ol.jpg
Ranga: B
Chakra: 35 x 1
Opis: Dzięki tej technice możemy dowolnie sterować nawet dużymi głazami mogącymi zmiażdżyć człowieka.

Doton Kekai
http://img513.imageshack.us/img513/3967 … kaihp7.jpg
http://i32.tinypic.com/25qsobl.jpg   http://i30.tinypic.com/ff79r7.jpg   http://i27.tinypic.com/ix9zj6.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Użytkownik tworzy duże więzienie z ziemi. Zamknięci w nim przeciwnicy z każdą kolejką tracą 10 punktów chakry, które przechodzą na konto wykonującego technikę. Pułapkę trzeba kontrolować obiema rękami.

Kuchiyose
http://img250.imageshack.us/img250/4589/tsuigabll5.jpg
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: To Jutsu pozwala nam przywołać grupę Nin-Dogów czyli po prostu Psów Ninja. Wychodzą one zaskakująco szybko spod ziemi i za pomocą kłów i pazurów unieruchamiają przeciwnika jednocześnie go raniąc. Wszelkie GenJutsu, ani klony nie są w stanie zmylić psów, gdyż kierują się one swoim czułym węchem. Wraz z końcem następnej kolejki użytkownika psy znikają.


Techniki  o randze A

Doryuu Katsu
http://i26.tinypic.com/10ndl38.jpg
Ranga: A
Chakra: 140
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci ninja uderza w ziemię powodując powstanie głębokiej , szerokiej i długiej szczeliny w wyznaczonym przez siebie miejscu , np. pod przeciwnikiem czy domem .

Kouka Jutsu
http://i25.tinypic.com/20rmzid.jpg
http://i28.tinypic.com/mn0o01.jpg   http://i27.tinypic.com/8vpy6d.jpg
Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Otaczamy nasze ciało twardym kamieniem (coś jak piaskowa zbroja Gaary) dzięki czemu nasza wytrzymałość wzrasta a siła uderzenia jest ogromna , jednak po użyciu tego jutsu nie możemy się ruszyć gdyż jesteśmy zbyt ciężcy . By przebić się przez taką kamienną zbroje potrzeba ogromnej siły , przewyższającej nawet siłę zwykłego uderzenia przy otwartej 4 bramie !!

Tsuchi Kairou
http://i26.tinypic.com/kbt4lc.jpg
http://i28.tinypic.com/2945lzp.jpg   http://i29.tinypic.com/11v70wy.jpg   http://i27.tinypic.com/svj9yu.jpg   http://i31.tinypic.com/2u9pnvt.jpg
Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci uderzamy pięściami w ziemie . Naszego przeciwnika zaczyna nieustannie atakować ziemia próbując go otoczyć i zgnieść. Technikę można przerwać tylko uderzając tego kto jej użył.

Doryuudan
http://img443.imageshack.us/img443/5937 … anbsy9.jpg
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Przywołujemy błotnistego smoka, który wypuszcza z ust wiele błotnych pocisków lecących z ogromną szybkością. Możliwa bardzo skuteczna kombinacja z Jutsu Karyuudan.


Techniki  o randze S

Douka • Sabaku Kyuu
http://i26.tinypic.com/esp1cw.jpg
http://i28.tinypic.com/4fv0o2.jpg   http://i25.tinypic.com/20uu5x2.jpg   http://i27.tinypic.com/alhflu.jpg
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Zmieniamy budulec swojego ciała w piasek , dzięki czemu możemy unikać większości ataków jeśli tylko mamy dobry refleks. Jeśli już zostaniemy trafieni , zostaną uszkodzone nasze organy itd a w pobliżu znajduję się piasek możemy z jego pomocą odnowić nasze ciało .

Yomi Numa
http://img181.imageshack.us/img181/2577/yominumalt1.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Użytkownik zamienia ogromną część pobliskiego terytorium w wielkie błotne bagno, które dość szybko wciąga wroga topiąc go pod zwałami błota. Technika skuteczna nawet przeciwko bardzo dużym przeciwnikom


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.asg-team.pun.pl www.szczesciarze.pun.pl www.magicfifa11.pun.pl www.goodfellas.pun.pl www.gimelarze.pun.pl