Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-28 12:38:53

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

Klan Uzumaki

Klan Uzumaki


Naruto:
Sam Naruto dowiaduje się o zapieczętowanym w nim Kyubim dopiero w wieku 12 lat, wcześniej sprawiwszy mnóstwo problemów wychowawczych (jednym z wielu jego pomysłów jest pomazanie wyrytych w skale głów Hokage farbą), chcąc w ten sposób zwrócić na siebie uwagę, gdyż nie zna on powodu, dla którego jest unikany. Namiastką ojca stał się dla niego Iruka Umino, nauczyciel z Akademii Ninja. Mimo że rodzice Iruki również zginęli podczas walki z demonem, jako jeden z pierwszych przezwycięża on swoje uprzedzenia i nie wini Naruto za ich śmierć, stając się w ten sposób jego pierwszym i najważniejszym przyjacielem oraz kimś w rodzaju ojca.
Do wyróżników jego osobowości należy hałaśliwość i umiejętność zaskakiwania oraz niczym nie zrażone przekonanie, iż któregoś dnia zostanie największym Hokage ze wszystkich. Osiągnięcie tego celu ma zapewnić mu uznanie mieszkańców Konohy, a żeby je zdobyć, Naruto trenuje bez wytchnienia.

Determinacja chłopaka, jego szacunek i lojalność względem przyjaciół oraz miłość do Konohy sprawiają, że przyciąga do siebie wielu ludzi. Z drugiej strony potrafi też być osobą momentami nieznośną i dziecinną, co przejawia się głównie we wspomnianym wcześniej hałaśliwym zachowaniu, wilczym apetycie oraz zamiłowaniu do śmiesznych przedmiotów (np. portmonetka-żabka lub piżama). Naruto posiada też wspaniały dar (jak nazwał to Kakashi) - każdy, kto go poznaje, zostaje jego przyjacielem.


Umiejętności: dużo robienia klonów
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Fuuton



Jutsu klanowe

Oiroke no jutsu
http://img103.imageshack.us/img103/2803/oirokeqr1.jpg
http://i30.tinypic.com/v60wv9.jpg   http://i29.tinypic.com/r8fp83.jpg
Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.

Kirigakure no Jutsu
http://img260.imageshack.us/img260/8485 … ureac9.jpg
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Kakuremino no Jutsu
http://img403.imageshack.us/img403/9561 … noboa7.jpg
http://i25.tinypic.com/2rxgzmc.jpg   http://i26.tinypic.com/2eujr7d.jpg   http://i26.tinypic.com/970ak6.jpg
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Henge no Jutsu
http://i25.tinypic.com/5zmvsg.jpg
http://i25.tinypic.com/2evqlw3.jpg   http://i28.tinypic.com/zlcend.jpg   http://i26.tinypic.com/29zo4uc.jpg
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika

Bunshin no Jutsu
http://img158.imageshack.us/img158/1929/bunshinbvo1.jpg
http://i31.tinypic.com/23s9n6d.jpg   http://i26.tinypic.com/2v8n0c0.jpg   http://i26.tinypic.com/v4tpp1.jpg
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Rendan
http://img208.imageshack.us/img208/5389 … danpo5.jpg
http://i31.tinypic.com/n3ktpd.jpg   http://i27.tinypic.com/sccsjd.jpg   http://i32.tinypic.com/2dwb59z.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).

Kage Bunshin no Jutsu
http://img181.imageshack.us/img181/3286 … hinch6.jpg
http://i29.tinypic.com/nehzeh.jpg   http://i29.tinypic.com/fcl4ia.jpg
Ranga: B
Chakra: 35 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000


Shihouhappou Shuriken
http://img509.imageshack.us/img509/134/ … oubhu4.jpg
http://i29.tinypic.com/5211fn.jpg   http://i27.tinypic.com/2motch0.jpg   http://i27.tinypic.com/33b0ku1.jpg
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
http://img523.imageshack.us/img523/194/tajuukageix9.jpg
http://i27.tinypic.com/208gn5h.jpg   http://i28.tinypic.com/2n7h174.jpg   http://i30.tinypic.com/358xbsw.jpg
Ranga: A
Chakra: 230 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.

Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Rasengan

Ranga:A
Technika wstępna do jakich kolwiek odmian Rasengana.Jest to technika której znaczenie brzmi "wirująca sfera".Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.


Oodama Rasengan

Ranga:S
Technika możliwa pod 2 warunkami.Piewrwszy musimy umieć Rasengan a drugi musimy umieć Kage Bunhsin no Jutsu.Technika wymaga klona gdyż ładunek chakry tego rasengana jest 4 krotnie większy.Trzeba mieć naprawde doskonałą kontrole chakry żeby utrzymać tego Rasengana.

Rasen Shuriken
http://i30.tinypic.com/au8uar.jpg
http://i27.tinypic.com/2wduir4.jpg   http://i31.tinypic.com/rjgzzc.jpg   http://i26.tinypic.com/o6kwn6.jpg
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Ulepszona wersja Rasengana. Łączymy Rasengana z powietrzem czego efektem jest szybko kręcący się ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika potężna mogąca zabić wiele osób na raz.


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.infern0.pun.pl www.motocykliscilipno.pun.pl www.clan-pgs.pun.pl www.zajefizjo.pun.pl www.blogowisko.pun.pl