Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 13:50:02

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

Sklep z bronią białą

[ Wybuchowy dzwoneczek ]
http://i32.tinypic.com/r287ba.jpg
Ryo: 80
Opis: Przedmiot podobny do wybuchowej notki jednak jest to dzwoneczek. W przeciwieństwie do wybuchającej notki , dzwoneczek możemy przyczepić do senbona. Obrażenia powodowane wybuchem takowego dzwoneczka są zbliżone do siły wybuchu notki.

[ Woda bohaterów ]
http://i27.tinypic.com/2v17ura.jpg
Ryo: 600
Opis: Każdy może mieć przy sobie najwyżej jedną taką czarkę z wodą. Po wypiciu tej magicznej wody odzyskujemy połowę naszej chakry dlatego kupywanie tej wody opłaca się tylko Shinobim wysokiej rangi.

[ Shuriken Demona Wiatrów ]
http://i29.tinypic.com/118lmc3.jpg
Ryo: 160
Opis: Przy sobie można mieć max jednego ! Dużo większa forma shurikena czyli dużo większe obrażenia. Takim shurikenem możemy bez problemu zabić nie jedną osobę. Jednak nie można mieć wszystkiego , ten shuriken jest nieporęczny i trzeba się naprawdę wysilić żeby nim rzucić na czym tracimy dużo czasu , więc łatwo zablokować rzut.

[ Granat dymny ]
http://i25.tinypic.com/11ugl95.jpg
Ryo: 110
Opis: Po wyciągnięciu zawleczki ze granatu zaczyna szybko wydobywać się szary dym dzięki któremu możemy uciec niezauważeni przez przeciwników. Przez ten dym nie widzą użytkownicy sharingana czy byakugana.

[ Makibishi ]
http://i30.tinypic.com/28vpr9e.jpg
Ryo: 100 x 10
Opis: Makibishi to trzyramienne małe gwiazdki. Są trudne do zauważenia dlatego najskuteczniejsze są jeśli użyjemy ich jako pułapki . W walce z dystansu są one mało efektowne i nieporęczne.

[ Katana ]
http://i28.tinypic.com/14ipglc.jpg
Ryo: 500
Opis: Miecz samurajski. Jest lekki , poręczny i ostry do tego stopnia że można nim przeciąć włos . W odpowiednich rękach bardzo groźna broń. Jednym celnym machnięciem możemy pozbawić wroga głowy bez większego wysiłku.

[ Stalowa linka ]
http://i28.tinypic.com/1zv5y6o.jpg
Ryo: 150 x 10m
Opis: Dzięki stalowej lince możemy przywiązać kogoś lub coś do , np. drzewa. Kawałkiem tej linki możemy też dusić . Jest ona bardzo wytrzymała ( pewnie dlatego że jest stalowa) dlatego ma wiele zastosowań .

[ Kunai ]
http://i31.tinypic.com/28ajms9.jpg
Ryo: 30
Opis: Podstawowa broń każdego ninja. Można nim rzucać oraz walczyć wręcz . Ciężko nim zabić w walce z dystansu , jednak jeśli trafimy w głowę lub serce przeciwnik zginie. Najgroźniejsze jest połączenie kunaia z wybuchową notką.

[ Lodowe bomby ]
http://i27.tinypic.com/30t3z3k.jpg
Ryo: 180
Opis: Są to małe kuleczki które przywiązujemy do kunaia . Gdy kunai osiągnie swój cel kuleczka wybucha zamrażając wszytko w promieniu jednego metra.

[ Granat oślepiający ]
http://i29.tinypic.com/16husn9.jpg
Ryo: 240
Opis: Po dziesięciu sekundach po wyrzuceniu granat wybucha oślepiając wszystkich wkoło na parę sekund. Nie umiejętnie rzucenie może spowodować że oślepimy siebie samego. Bardzo przydatny gadżet jeżeli chcemy nawiać lub zaatakować od tyłu.

[ Shuriken ]
http://i26.tinypic.com/23t47eh.jpg
Ryo: 20
Opis: Podstawowa broń każdego Shinobi. Shuriken to czteroramienna gwiazdka , jest bardzo poręczny i świetny w walce z dystansu . Zaletą shurikena jest to że możemy wyrzucić ich parę na raz . Nie da rady zabić czy nawet poważnie zranić przeciwnika jednym shurikenem , jednak większą ilością możemy tego dokonać .

[ HyourouGan ] - pigułki żołnierzy
http://i31.tinypic.com/2ufr3vl.jpg
Ryo: 400
Opis: Można zażyć maksymalnie 4 pigułki wciągu jednej misji / walki . Jeżeli połkniemy tą pigułkę nie odczuwamy zmęczenia , regeneruje się 10% naszego HP oraz zwiększa się nasza siła i szybkość , jednak pigułka działa tylko przez 7 postów.

[ Senbon ]
http://i26.tinypic.com/34y73n4.jpg
Ryo: 140 x 10
Opis: Są to 10 cm igły przystosowane do walki w dystansie. Bardzo groźna broń jeśli umiemy się ją posługiwać. Normalny shinobi nie jest w stanie dotkliwie zranić przeciwnika senbonami jednak po odpowiednim treningu możemy sparaliżować i ostatecznie zabić wroga celując w jego punkty witalne.

[ Wybuchająca notka ]
http://i32.tinypic.com/259ieyd.jpg
Ryo: 80
Opis: Wybuchająca notka jak mówi nazwa , wybucha mogąc poważnie zranić. Notkę możemy owinąć wokół kunai'a i rzucić . Jeżeli trafimy np. w brzuch i kunai się wbije a notka wybuchnie centymetry od ciała przeciwnika może go to zabić. Tych notek możemy używać także jako pułapek .


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motocykliscilipno.pun.pl www.infern0.pun.pl www.clan-pgs.pun.pl www.blogowisko.pun.pl www.zajefizjo.pun.pl