Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 11:50:28

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

Klan Kumo

Klan Kumo

Jedynym znanym przedstawicielem tego klanu był Kidomaru członek piątki dźwięku członkowie wyglądem przypominają pająki ich jutsu oparte jest na pajęczynie połączonej z chakry.

Info
Umiejętności: Dodatkowa para rąk.
Wioska: Oto - Gakure.
Specjalizacje: Taijutsu.



Jutsu klanowe

Kumo Kousatsu

Ranga:D
Chakra:15
Opis:jutsu skuteczne do walki w lesie dzięki pajęczyną niciom możemy przyczepić się do drzew na dużej wysokości
co daje nam efekt zaskoczenia przeciwnika. Dzięki tym niciom gdy jesteśmy w powietrzu możemy unikać ataków wrogów.

Kumonendo

Ranga:D
Chakra:20
Opis:Podstawowa technika klanu. Plujemy w przeciwnika pajęczyna w kształcie liny.

Kumosoukai

Ranga:C
Chakra:50
Opis:Tworzymy pajęcza siec która strzelamy do wroga obezwładniając go lub tez możemy się ta pajęczyną bronic
dzięki chakrze z której jest zbudowana chroni przed atakami do rangi C .pajęczynę można przeciąć za pomocą
chakry.

Asa Hasaki no Jutsu (jutsu wymyślone)

Ranga:B
Chakra:80
Opis:Ulepszona wersja Kumonendo tylko że zwykłą pajęczynę zamieniamy na zrobioną ze złotej substancji w kształcie ostrza.

Kumonenkin

Ranga:B
Chakra:40 za sztukę
Opis:Wytwarzamy bron ze złotej substancji bron ta jest dużo ostrzejsza i wytrzymalsza od normalnej. Możemy wytwarzać
małe bronie takie jak kunai shurikeny sztylety itp.

Kumomayu

Ranga:B
Chakra:100
Opis:Opis:Tworzymy gęstą i klejącą pajęczynę po czym opluwamy przeciwnika zamykając go w kokonie .Kokon można rozwalić tylko za pomocą chakry gdy jest się w kokonie 2 tury umiera się z braku powietrza.


Kumosouka

Ranga:B
Chakra:50 za sztukę.
Opis:Kolejna pajęcza technika Kidoumaru. Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajęczyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika.

Kumo Nenkin No Yoroi

Ramga:A
Chakra:200
Opis:Cale nasze ciało pokrywa złota substancja.By się przez nią przebić trzeba użyć techniki o randze A lub wyższej
ciosy fizyczne nic nie wskórają.działa 4 tury.

Amagumo

Ranga:S
Chakra:300+200 gdy chcemy aby duży pająk walczył.
Opis:jutsu polega na rozłożeniu pajęczyny na drzewie po czym przywołujemy olbrzymiego pająka i za pomocą kunaia
z techniki Kumonenkin robimy otwór w odwłoku pająka, z niego wylatuje około 1000 małych pajączków które bardzo
szybko atakują przeciwnika zabijając go, jeśli pajączki zostaną zabite możemy kazać temu ogromnemu pająkowi walczyć,
pająk ma 800chakry i zna wszystkie techniki doton.

Kumosenkyuu • Suzaku

Ranga:S
Chakra:200+50 za strzale
Opis:Ulepszona wersja Kumonenkin identycznie jak w wersji podstawowej używamy złotej substancji tylko ze tworzymy
luk dzięki któremu możemy z zaskoczenia zaatakować wroga.wystarczy jeden celny strzał a przeciwnik umrze.Strzale możemy kontrolować za pomocą pajęczyn przyczepionych do strzały


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.heroes-lore.pun.pl www.sierpien2013-cd.pun.pl www.sektakrzaka.pun.pl www.mojeakwarium.pun.pl www.pokemoncenter.pun.pl