Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 12:07:25

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

TaiJutsu

TAIJUTSU

http://astromono.files.wordpress.com/20 … ck-lee.jpg



Taijutsu to najprościej mówiąc sztuki walki bez użycia broni, praktykowane przez ninja. Zalicza się do nich w większości zwykłe ciosy i kopnięcia nie wymagające kumulowania chakry i pieczęci dłońmi. Taijutsu to jednak sztuka, którą rozwija się najwolniej i wymaga od ninja wkładu ciężkiej pracy i dużego poświęcenia.

Dla shinobi specjalizującego się w walce wręcz najważniejszymi cechami są siła, szybkość i wytrzymałość. Ninja traci cały swój czas na rozwijanie tych umiejętności, aby mieć większą przewagę w walce. Jednak im jest się silniejszym, tym trudniej jest podnosić poziom atrybutów swojego ciała.

Kiedy shinobi osiąga wystarczająco wysokie wyniki w Taijutsu, jest gotów do treningu otwierania bram. Jest to jednak niezwykle ryzykowne, albowiem zdejmowanie ograniczników mózgu z mięśni bardzo je nadwyręża, a nawet uszkadza. Tej sztuki używają jedynie ninja o dużej wytrzymałości ciała.

Większość technik Taijutsu opiera się na stylu „Twardej Pięści”. Zadaje ona obrażenia zewnętrzne, na przykład łamiąc przeciwnikowi kości. Jest jednak jeszcze jeden styl, zwany „Miękką Pięścią”. Praktykuje go jednak tylko klan Hyuuga, który posiada do tego odpowiednie preferencje (znakomita kontrola własnej chakry oraz Byakugan). Techniki Juuken uszkadzają narządy wewnętrzne człowieka, przez co jego organizm nie może normalnie funkcjonować. Bardziej zaawansowane techniki tego stylu potrafią nawet blokować punkty meridianowe.


Techniki na poziomie E i D

Dynamic Action
http://img258.imageshack.us/img258/3715 … onbaf5.jpg
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wybiciu się ponad przeciwnika i kiedy zacznie się już nieuchronna faza spadania, zasypaniu przeciwnika będącego pod nami gradem uderzeń wykonywanych i rękami, i nogami z dużą szybkością.

Dynamic Entry
http://img110.imageshack.us/img110/1999/entrybsf7.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik skierowuje uwagę przeciwnika w określony kierunek, aby z zaskoczenia zaatakować dynamicznym wejściem z wysuniętą nogą od strony przeciwnej.

Konoha Raiken
http://img161.imageshack.us/img161/57/raikenbip5.jpg
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.

Konoha Reppu
http://img228.imageshack.us/img228/5880/reppuubxa4.jpg
Ranga: D
Chakra: 15
Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.

Konoha Senpuu
http://img228.imageshack.us/img228/1151/senpuubwd2.jpg
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Najprostszy z "Huraganów" Konohy. Użytkownik po prostu podskakuje i robi pojedynczy obrót uderzając nogą na wysokości głowy lub piersi.

Sennen Goroshi
http://img146.imageshack.us/img146/4919/goroshibhd0.jpg
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i  uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.


Techniki o randze C

Gourai Rensa
http://img146.imageshack.us/img146/8637/rensabns0.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik przez 1 kolejkę jest w szoku.

Gouwan
http://img146.imageshack.us/img146/4424/gouwanawd8.jpg
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.

Hayabusa Otoshi
http://img146.imageshack.us/img146/5334 … sabyo9.jpg
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały).

Kongouriki
http://img410.imageshack.us/img410/9873 … kiarl6.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Potężne uderzenie ręką w biegu .Może spowodować że przeciwnik dostanie urazow glowy i urazow psychicznych,te taijutsu jest efektowniejsze kiedy mamy włączoną brame lub jesteśmy z klanu Akimichi

Konoha Dai Senpuu
http://img413.imageshack.us/img413/8920 … onbag0.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Potężniejszy Huragan Konohy. Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.

Konoha Shoufuu
http://img228.imageshack.us/img228/7273/shoufuumx4.jpg
Ranga: C
Chakra: 30
Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.

Shishi Rendan
http://img146.imageshack.us/img146/6021/shishiben2.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Tsuuten Kyaku
http://img228.imageshack.us/img228/1729/tsuutensk5.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu niemal identyczne jak Gouwan, z tą różnicą, że zasięg zniszczeń jest większy i nie jest skierowany w konkretnym kierunku, tylko dookoła nas. Tą technikę wykonujemy podobnie jak Gouwan, tyle że nogą.


Techniki o randze B

Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
http://img228.imageshack.us/img228/1382/kakatoubnd5.jpg
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.

Hien
http://img228.imageshack.us/img228/2912/asuma2gu2.jpg
Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Technika polega na umieszczeniu własnej chakry w swojej broni, co pozwala nam dodać coś jakby niewidzialne przedłużenie/poszerzenie/pogrubienie broni. Kiedy przeciwnik będzie unikał ciosu, skupi się na uniknięciu metalowego ostrza broni, może jednak zostać raniony niewidzialnym ostrzem chakry. Niestety niewidzialne powiększenie broni pozwala na zwiększenie pola rażenia zaledwie o kilka centymetrów, ale we wprawnych rękach jest to zabójcza technika.

Konoha Gouriki Senpuu
http://img228.imageshack.us/img228/2245/gourikipi8.jpg
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.

Omote Renge
http://img407.imageshack.us/img407/6767 … ngeqe0.jpg
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Technika wymaga trzech otwartych bram. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.


Techniki o randze A

TarenKen i TarenKyaku
http://img230.imageshack.us/img230/8704/tarenkenpx4.jpg
Ranga: A
Chakra: 70+70
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140  chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.

Ura Renge
http://img146.imageshack.us/img146/38/urarengenj6.jpg
Ranga: A
Chakra: 210
Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.


Techniki o randze S

Asakujaku
http://img204.imageshack.us/img204/610/ … kubxn2.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.infern0.pun.pl www.zajefizjo.pun.pl www.dawnofnarutov2.pun.pl www.motocykliscilipno.pun.pl www.blogowisko.pun.pl