Ogłoszenie

Zapisujcie sie do drużyn okej :]

#1 2008-12-26 12:04:04

Sasuke-Uchiha

Hokage 2

Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 1017
Punktów :   

NinJutsu - [Suiton]

SUITON
http://i27.tinypic.com/11m9mww.gif   http://i26.tinypic.com/2edd1xz.gif



(W wodzie ukrycie) - techniki, które mają swoje korzenie w wodnym żywiole. Shinobi mogą tworzyć dzięki temu mury z wody albo wodę, która zamienia się w jakieś bestie lub kule.


Techniki  o randze E i D

Mizu no Tatsumaki
http://img214.imageshack.us/img214/1964 … kibta8.jpg
http://i31.tinypic.com/293827o.jpg   http://i27.tinypic.com/17bd3t.jpg   http://i31.tinypic.com/2ivkv4p.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan
http://img54.imageshack.us/img54/55/kaihoudanaqz1.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama
http://img404.imageshack.us/img404/7671 … mabgr2.jpg
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Suigadan
http://img411.imageshack.us/img411/6366 … anbtn0.jpg
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C

Daibakuryuu no Jutsu
http://img339.imageshack.us/img339/4100 … uuapw3.jpg
http://i27.tinypic.com/291ji4o.jpg   http://i29.tinypic.com/oq8y1l.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
http://img527.imageshack.us/img527/8015 … hinhm9.jpg
http://i30.tinypic.com/ojgppt.jpg   http://i29.tinypic.com/15d8179.jpg   http://i30.tinypic.com/2qmm4yc.jpg
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi
http://img186.imageshack.us/img186/6705 … hibjn4.jpg
http://i31.tinypic.com/11jaiz7.jpg   http://i25.tinypic.com/2qvh7nn.jpg   http://i30.tinypic.com/351a4a1.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki
http://img529.imageshack.us/img529/2660 … kiboz9.jpg
http://i27.tinypic.com/2d6jvgl.jpg   http://i30.tinypic.com/34r7xpi.jpg   http://i31.tinypic.com/121et61.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu
http://img505.imageshack.us/img505/8899/tgjqn5.png
Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu
http://img517.imageshack.us/img517/1488/suiroubrw2.jpg
http://i32.tinypic.com/2nquslz.jpg   http://i31.tinypic.com/2lic7de.jpg   http://i25.tinypic.com/2rms19d.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.


Techniki  o randze B

Mizu Kamikiri
http://i25.tinypic.com/2cqzp6s.jpg
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu
http://img509.imageshack.us/img509/866/kokuunbvx5.jpg
http://i30.tinypic.com/21l5rms.jpg   http://i30.tinypic.com/m23k7.jpg   http://i30.tinypic.com/34r7xpi.jpg
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
http://img507.imageshack.us/img507/476/ … anbuj3.jpg
http://i30.tinypic.com/qnahxi.jpg   http://i30.tinypic.com/rm17x1.jpg   http://i25.tinypic.com/1z3uv69.jpg
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu
http://img292.imageshack.us/img292/1540 … anbpl6.jpg
http://i29.tinypic.com/2pr9s0p.jpg   http://i31.tinypic.com/mm4z6f.jpg   http://i32.tinypic.com/25585dv.jpg
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon
http://i32.tinypic.com/14avdx2.jpg
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha
http://img207.imageshack.us/img207/5558 … habtu6.jpg
http://i27.tinypic.com/2hdpgz8.jpg   http://i27.tinypic.com/2a97l0k.jpg   http://i31.tinypic.com/2n9dpwx.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Techniki  o randze A

Baku Suishouha
http://img511.imageshack.us/img511/9097/bakusuibmb5.jpg
http://i32.tinypic.com/2myxbw2.jpg   http://i27.tinypic.com/21o0r5l.jpg   http://i26.tinypic.com/118d8go.jpg
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Goshoku Zame
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Goshok … ton%5D.jpg
http://i27.tinypic.com/33wl9pc.jpg   http://i27.tinypic.com/jv64yc.jpg   http://i25.tinypic.com/2hx65ib.jpg
Ranga: A
Chakra:  230
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Suiryuuben
http://i28.tinypic.com/11qlkkz.jpg
http://i25.tinypic.com/30b0hs0.jpg   http://i28.tinypic.com/wjj81y.jpg   http://i27.tinypic.com/2hfql37.jpg
Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.

Daibakufu no Jutsu
http://img260.imageshack.us/img260/8361/daibakubsr1.jpg
http://i29.tinypic.com/4jq8mg.jpg   http://i26.tinypic.com/10nrhh0.jpg   http://i25.tinypic.com/ojji39.jpg
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.


Techniki  o randze S

Mizu Kawarimi
http://i25.tinypic.com/nzr5gz.jpg
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.

Mizukuri no Yaiba
http://i31.tinypic.com/2zobslz.jpg
http://i31.tinypic.com/mih344.jpg   http://i25.tinypic.com/14c6wqf.jpg   http://i27.tinypic.com/2cngosw.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


Wioska: Konoha
Nazwa klanu: Uchiha
Specjalizacje: Katon ,Raiton,Doton,Fuuton,GenJutsu
Umiejętnoścji: Sharingan
Chakra:2200
Ryo:900.100
Ekwipunek:5x Kunai , 5x Shuriken

Jutsu:

Trzeci poziom

Ranga: Jounin
Chakra: 40
Opis: Pozwala na przewidywanie ruchów każdego przeciwnika (prócz tych z uruchomionom 3 bramą i wyżej) oraz kopiowanie technik rangi A i każdej niższej (Nie wliczając kekkei genkai oraz jutsu organizacji).
Jak zdobyć ten poziom Sharingana: Zdać trening prowadzony przez osobę posiadającą Sharingana

Uchiha Sasuke's Mangekyou

Ranga: ? ? ?
Opis: Najsilniejsza odmiana Kalejdoskopu . Dzięki temu Kalejdoskopowi możemy używać takich technik jak : Amaterasu ,  Tsukuyomi czy Susanoo , dodatkowo jeśli jest uruchomiony zwiększa siłę naszego GenJutsu oraz jutsu Katon i Raiton. Możemy nim kopiować każdą technikę , nie licząc jutsu klanów : Hyuuga , Kaguya , Aburame , Inuzka , Akimichi oraz Nendo . Każdy kto spojrzy w oczy posiadacze tego MS zostaje natychmiastowo sparaliżowany , sam nie może się uwolnić . Użytkownik tego Mangekyou może kontrolować jinchuriki oraz podporządkowywać sobie słabych wolą shinobi (tylko w misjach) .

Sharingan Soufuusha Sannotachi

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.

Goukakyuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.

Housenka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.

Ryuuka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.

Bunshin Bakuha

Ranga: B
Chakra: 60 x 1
Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.

Magen • Kyouten Chiten

Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.

Amaterasu

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko.

Tsukuyomi

Ranga: S
Chakra: 380
Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Wskazując na przeciwnika palcem wciągamy go w GenJutsu. Jest on w naszym świecie  w którym możemy kontrolować każdy zmysł złapanego. W przypadku Ukataka nie możemy kontrolować czasu w tym świecie dlatego by wydostać się z tego GenJutsu wystarczy mieć przy sobie kogoś z drużyny by wprowadził do naszego ciała swoją chakre.

Susanoo

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga:D
Chakra: 60
Opis:Przywołanie , w tym wypadku 10m węża który ma 100 chakry , jego kły są przesączone trucizną oraz umie Shinjuu Zanshu no Jutsu(25)


Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 45
Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Senei Ta-Jashuu

Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi

Ranga: A
Chakra: 120
Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Yamata no Jutsu

     
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Przyzywamy białego węża o ośmiu głowach który jest większy od Mandy , dodatkowo z każdej z ośmiu paszcz może w każdej chwili wyłonić się miecz Kusanagi , który może się dowolnie wydłużać . Jak na węża przystało jego kły są trujące , jest zwinny i szybki a cios jego ogona może spowodować niezłe szkody.

Kuchiyose no Jutsu

Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.

Regeneration Replacement(eng.)

Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Hebi !!. Gdy zostaliśmy złapani w jakieś potężne GenJutsu i nie możemy się ruszyć czy jesteśmy już na skraju śmierci i nie mamy kończyn możemy dosłownie wypluć swoje nowe nienaruszone ciało z odnowioną chakrą. Limit 'wypluć ' jest nieograniczony !



Wszystkie Jutsu z Fuuton

Wszystkie Jutsu z NinJutsu - Bez żywiołów

Wszystkie Jutsu z Genjutsu

Wszystkie Jutsu z Katon

Wszystkie Jutsu z Raiton

Wszystkie Jutsu z Doton


Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0
Walki przegrane: 0

Misje wykonane:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Legendarny miecz  to Femiet  którego właścicielem jest tylko ja ponoć moze zniszczyć cały kontynent.
Femiet
http://www.users.pjwstk.edu.pl/~s2608/miecz.jpg

Duch miecza Femieta nazywa się Zenki Mic  jest przodkiem który pomaga właścicielowi miecza:
http://images.tvnz.co.nz/tvnz_images/tv2/kids/shaman_king/bason_d.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sektakrzaka.pun.pl www.mojeakwarium.pun.pl www.pokemoncenter.pun.pl www.heroes-lore.pun.pl www.bud2010sggw.pun.pl